11 септември 2008

Буквичка

Да те питам: имаш ли си любима буква? Не просто тази, с която започва името ти, а буквата, която смяташ, че е най-чаровна.


Преди малко се замислих, че за мен такава буква е "Ж". Звучи много яко - хем сериозно и каращо се, хем едно лигаво такова. (Почти като в "Жаааааааааааапцооо!", но не съвсем). Пък и я има в някои от любимите ми думички:

Стражица, Жена, Живот, Жабчо, Журналистика, Жужа (тази не я познавам, ама никога не бих си кръстил дъщерята така.)

И сегаааа. Коя е твоята любима буква? Предавам щафетата на Васи, Павлина и Росен.

P.S. Сорка, разлигавих се. Ама и ти да трябваше да четеш в 1.30, и ти щеше да се разлигавиш така.
За Александър Кръстев

Създател на сайта за книги и четене "Аз чета" и PR консултант в PRoPR Агенция. Член на Настоятелството на Читалище.то, преподавател по LinkedIn в НБУ и носител на званието "Рицар на книгата".

Може би ще харесаш и:

1 коментар:

  1. Ами щом аз съм първа в списъка, почвам бягането с препятствията. Моята любима буква е В - може и да е егоцентрично, ама нищо - скромността е за тия, дето нямат други качества. За сметка на това по-интересно е, че на латиница любимата ми буква е W - защото е двойна и никога не й е самотно ;)

    ОтговорИзтриване