24 юли 2006

Да си Playboy, то не е шега...

Отиваме с Роско да го подстригваме. Разгръщам във фризьорския салон последния брой на Playboy (понякога на Мартин Захариев му се чудя как може да си управлява така безвкусно, макар и успешно, бизнеса). И попадам на "любимата" си манекенка - Снежи Вълкова (бога ми, не съм мислил никога, че (все пак) сексапилна жена може така да ме отблъсква...явно не обичам изкуствените хора (!?!)).
"Кой обаче е до нея?, питам се, - Поредното мамино детенце, може би?!?"
Оказа се, че това е "видният софийски плейбой" (нещо като Валери Божинов, само че постоянно пребиваващ и с много по-хубава "кола") Георги Славов. За него в Google няма много материали, само ще ви кажа, че е син на Стоил Славов. "Татково детенце" му викам аз на това...

Е, добре, че на мен тати ми купи вестник в Стр, че да разберат в моето селf, че съм журналист...

P.S. А... и връзка между Валери и Снежинка все пак има...
За Александър Кръстев

Създател на сайта за книги и четене "Аз чета" и PR консултант в PRoPR Агенция. Член на Настоятелството на Читалище.то, преподавател по LinkedIn в НБУ и носител на званието "Рицар на книгата".

Може би ще харесаш и:

0 коменара:

Публикуване на коментар